تردیدها درباره تعیین نرخ بهره در آمریکا باز هم بهای جهانی طلا را افزایش داد

رویترز در مطلبی نوشت به تعویق افتادن تصمیم‌گیری‌ درباره افزایش نرخ بهره در آمریکا، همچنان باعث افزایش بهای جهانی طلا می‌شود.

تردیدها درباره تعیین نرخ بهره در آمریکا باز هم بهای جهانی طلا را افزایش دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت: بی‌نتیجه بودن جلسه سیاست‌گذاری «بانک مرکزی آمریکا» که قرار بود در آن درخصوص افزایش نرخ بهره در ماه‌های آینده تصمیم‌گیری شود، باعث افزایش بهای جهانی طلا در روز پنج‌شنبه شد.  

در ادامه گزارش آمده است: تردیدها درباره نرخ بهره در آمریکا و همچنین رأی مثبت انگلیسی‌ها به همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا در ماه گذشته، باعث افزایش بهای جهانی طلا شد. این افزایش بها در دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است. امروز (پنج‌شنبه) نیز پس از آنکه مشخص شد بانک مرکزی آمریکا هنوز تصمیم قاطعی درباره تعیین نرخ بهره در این کشور نگرفته است، بهای فلز زرد باز هم افزایش یافت.

بهای هر اونس طلا پنج‌شنبه با افزایش دو دهم درصدی به 1341.60 دلار رسید که بالاترین رقم در 2 هفته اخیر است. این در حالی است که روز چهارشنبه و پیش از صدور بیانیه بانک مرکزی آمریکا درخصوص نرخ بهره نیز بهای طلا افزایش یافته بود. 

بهای هر اونس طلای آمریکا برای تحویل در ماه اوت نیز با 1.1 درصد افزایش به 1341.10 دلار رسید. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار