بيش از 10 ميليارد ريال کالای قاچاق طی 48 ساعت در استان کشف و ضبط شد.

کشف کالای قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشديد طرح کنترل خودروهای حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان، از اجرای این طرح در شش محور ورودی و خروجی استان برای  خبر داد.

سردار سيد محمود ميرفيضی گفت: اين طرح به صورت مقطعي و موقت با به کارگيری پليس های تخصصی، يگان های انتظامی و با همکاری دبيرخانه کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری و دستگاه قضائی به مدت 48 ساعت اجرا شد.

سردار ميرفيضی افزود: در این مدت 145سکه تاريخی دوره قبل از اسلام، بيش از پنج هزار قلم انواع دارو و لوازم بهداشتی غيرمجاز، مواد خوراکی و غذايی غيرمجاز، بيش از 11 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق و بيش از 47 دستگاه کولر اسپيلت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی همچنين از کشف بيش از 19 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و 32 حلقه لاستيک خارجی خودروهای سبک در اين طرح خبر داد و افزود: 27 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچيان نيز در اين راستا توقيف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسايی و دستگيری83 متهم به قاچاق کالا وارز، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار