کالای قاچاق 5 میلیارد ریالی در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 5 میلیارد و 480 میلیون ریال انواع کالای قاچاق درطرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در استان خبرداد.

سردار سید محمود میرفیضی افزود: در اجرای ششمین مرحله از این طرح در 6 محور ورودی و خروجی مازندران با کنترل خودروها، 58 تن برنج خارجی قاچاق ، بیش از 7 هزار و 950 قلم انواع دارو و لوزم بهداشتی غیر مجاز ، 5 هزار و 906 عدد لوازم موبایل ، 12 دستگاه تلویزیون مجهز به تجهیزات ماهواره ای و 10 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی دیگر کشفیات در اجرای این طرح را کشف سه دستگاه موتور سیکلت سنگین غیر مجاز ، 4 تن و 700 کیلو کودشیمیایی ، هزار و 198 لیتر سموم کشاورزی ،142 قلم مواد غذایی ، 40 دستگاه لوازم خانگی و 128 هزار نخ سیگار خارجی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: 12 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق نیز در این طرح توقیف شد و 46 عامل تهیه و توزیع کالای قاچاق در استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراحل قانونی تحویل شدند.

سردار میرفیضی به شهروندان توصیه کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی ، ازخرید اجناس و کالاهای قاچاق غیر مجاز خود داری و با مشاهده عاملان تهیه و توزیع کالاهای قاچاق و غیر مجاز مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.