وی ادامه داد: دانشجویانی که متقاضی مهمانی و یا در سال تحصیلی آینده هستند، باید در مدت اعلام شده نسبت به ثبت درخواست خود، تنها در سامانه خدمات آموزشی اقدام کنند،چرا که این فرصت تنها یک بار در سال است.
معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: بر اساس آییننامه نقل و انتقالات، دانشجویان دوره روزانه دانشگاهها در دوران مهمانی، ملزم به پرداخت شهریه مطابق تعرفه دانشجویان نوبت دوم و دانشجویان موسسات و دانشجویان نوبت دوم دانشگاهها در طول دوره مهمانی، ملزم به پرداخت شهریه ثابت به موسسه یا دانشگاه مبدأ و کل شهریه ثابت و متغیر به موسسه یا دانشگاه مقصد هستند و مدرک فراغت از تحصیل دانشجوی مهمان، در هر صورت توسط دانشگاه مبدأ صادر میشود.
حسینی بیان داشت: اعلام نتایج بررسی درخواست های مهمانی در دانشگاه تهران پس از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری از طریق سامانه انتقال وزارت علوم اعلام می شود.
وی اذعان داشت: تحصیل دانشجوی مهمان در دانشگاه تهران پس از پذیرش نهایی، قطع نظر از نوع سهمیه ورود و شرایط خاص دانشجویان، صرفاً با پرداخت شهریه توسط دانشجو امکان پذیر است.
حسینی تصریح کرد: همچنین رسیدگی به درخواست مهمانی دانشجویان بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه تهران منوط به واریز مبلغ 500 هزار ریال است. این مبلغ تنها هزینه بررسی درخواست متقاضیان بوده و پرداخت آن از سوی متقاضی میهمانی به منزله پذیرش درخواست میهمانی توسط دانشگاه تهران نیست.
معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: دانشجویان دوره روزانه کارشناسی و دوره روزانه و نوبت دوم دکتری عمومی دامپزشکی متقاضی مهمانی در دانشگاه تهران در سال تحصیلی جدید که دارای کد رهگیری از سامانه نقل و انتقال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند باید برای ثبت درخواست در سامانه مهمانی دانشگاه تهران به نشانی اینترنتی academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/