کرمان؛

آغاز برخورد با تولیدکنندگان مانتوهای مبتذل

رئيس پليس امنيت عمومي استان کرمان از اجراي طرح مقابله با توليدكنندگان و توزيع كنندگان مانتوهاي منقوش به عناوين بيگانه و صور مبتذل در استان کرمان خبر داد.

آغاز برخورد با تولیدکنندگان مانتوهای مبتذلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمد باقر فلسفي گفت: به منظور ساماندهي وضعيت موجود در جامعه و كاهش آسيب هاي اجتماعي و برخورد با متخلفان در عرصه توليد پوشاك نامتعارف و مقابله با هنجارشكنان در حوزه هاي ديني، اجتماعي و فرهنگي و در اجراي طرح نظارت بر صنوف و اماكن عمومي ، اداره نظارت بر اماکن عمومي استان طرح مذکور را در قالب چند اکيپ نظارتي در نقاط مختلف سطح شهر کرمان از پنجم مرداد به مدت سه روز به مرحله اجرا مي گذارد.

وي افزود : برابر ضوابط اختصاصي مربوط به مراكز توليدي نمايش و عرضه انواع مانتوهاي نامتعارف كه منقوش به عناوين و اصطلاحات بيگانه، صور مبتذل و نامتعارف بوده ممنوع، ودر صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرهنگ فلسفي با اشاره به اينکه پيش از اجراي طرح، تذکرات لازم به واحدهاي صنفي مربوطه ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد : پس از اطلاع رساني، بازرسان اتحاديه صنف توليدكنندگان و توزيع كنندگان پوشاك با همکاري ماموران اماکن نيروي انتظامي، در نظارتي مشترک و در قالب يک طرح براي برخورد با متخلفان به صورت همزمان وارد عمل مي شوند.

وی به واحدهاي صنفي هشدار داد و گفت : اين طرح طي مدت 3 روز در سراسر استان اجرا خواهد شد و با واحدهاي صنفي و اماکن عمومي که اقدام به بکارگيري اصطلاحات و عناوين بيگانه و يا صور مبتذل يا استفده از علايم و نشان هاي گروه هاي انحرافي كرده باشند به طور جدي برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.