رئيس پليس فتا استان كرمان گفت : عامل انتشار عكس هاي خصوصي جشن تولد دختر خانمي در شبكه اجتماعي تلگرام توسط پليس فتا كرمان شناسايي شد.

جشن تولدی که تلگرامی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبيز اسماعيلي" افزود : در پي مراجعه يك دخترخانم مبني بر انتشار عكس هاي خصوصي در شبكه اجتماعي تلگرام پرونده اي در اين خصوص در پليس فتا تشكيل شد.

وي خاطر نشان کرد : عكس هاي اين دختر خانم كه در گروه هاي تلگرامي منتشر شده است در يك جشن تولد با حضور همكلاسي هاي وي گرفته شده بود .

وي اظهار داشت : با توجه به مستندات و نحوه انتشار عكس ها احتمال اينكه اين عكس ها در جشن تولد و به صورت پنهاني گرفته شده باشد و توسط همكلاسي هاي وي منتشر شده باشد زياد بود.

سرهنگ اسماعيلي گفت:كارشناسان پليس فتا با توجه به توان علمي و با استفاده از امكانات فني و پليسي موفق به شناسايي متهم شدند و وي طي احضاريه‌اي به پليس فتا فراخوانده شد و به با توجه به مستندات موجود به اين عمل اعتراف كرد.

وي تصريح كرد : متهم به دليل اختلاف نظر با شاكي دست به اين عمل زده و قصد داشته با از بين بردن آبروي همكلاسيش، وي را آزار دهد.

رئيس پليس در پايان توصيه كرد: با وجود گوشي هاي لنزدار و سرعت انتشار عكس ها و فيلم ها در فضاي مجازي بايد بيشتر مراقب سوء استفاده مجرمان باشيم.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار