کلانتری:

عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود/تماشاگران سنگ تمام گذاشتند

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت:از عملکردم در این دیدار رضایت کامل دارم اما باید در این خصوص کادر فنی نظر بدهند که آیا از عملکرد من راضی هستند یا نه.

ایوب کلانتری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما به لطف خدا و تلاش بازیکنان توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم.

وی ادامه داد: داوری در این بازی مشکلی نداشت تنها در بعضی از دقایق با عصبانیت با بازیکنان رفتار می کرد.

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: ذوب آهن اصفهان تیمی است که در این سال ها نتایج خوبی را کسب کرده است و کمترین تغییرات را در تیم خود بوجود آورده بود در نیمه دوم تیم ما را تحت فشار قرار داد و چند تا موقعیت خطرناک هم بر روی دروازه ما ایجاد کرد که خدا را شکر هیچ کدام از آنها به گل تبدیل نشد.

وی درباره عملکرد خود در این بازی گفت: از عملکردم در این دیدار رضایت کامل دارم اما باید در این خصوص کادر فنی نظر بدهند که آیا از عملکرد من راضی هستند یا نه.

کلانتری در پایان درپاسخ به این سوال که جو ورزشگاه چطور بود پاسخ داد: تماشاگران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و به بازیکنان روحیه دادند جا دارد از آنها بابت حضورشان در استادیوم و تشویق بازیکنان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار