آموزش های فنی وحرفه ای به بازار کار رونق می بخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مراکز فنی و حرفه ای نقش مهمی در فعال و پویاسازی بازار کار دارد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی افزود: فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای نقش به سزایی در ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کارو همچنین توانمندسازی و تربیت نیروهای کار و جذب آنها در بازار کار دارد.

وی گفت: اثرات موفق آموزش مراکز فنی و حرفه ای عبارت از؛ ایجاد فرصت های مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری، است.

امام جمعه شادگان افزود: آموزشهای مهارتی نقشه رسیدن به کسب و کار پایدارو در نهایت جامعه فعال و پویا در همه ابعاد آن است که این امر مهم در طول سالیان گذشته تا به حال اثرگذار و انکار ناپذیر بوده و امیدوارم همچنان تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام شرفی ، با بیان اینکه آموزش های مراکز فنی حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دارد، گفت: یکی از مراکزی که خوب می تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی کار کند، کارآفرینی و یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.