دو نفر از جوانان آبادانی به المپیاد ملی مهارت راه پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان گفت: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی در روزهای 7 و 8 مرداد در 22 رشته برگزار شد که از آبادان تعداد 4 شرکت کننده در رشته‌­های جوشکاری، فناوری مد، طراحی صفحات وب و گرافیک در این مسابقات حضور داشتند.

ارژنگ کوه سرخ  افزود: همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می­شود و نفرات اول استانی جهت رقابت با برگزیدگان استان‌ها در نیمه دوم مهر ماه در مسابقات المپیاد ملی مهارت حضور بهم می‌رسانند.

وی گفت: از جوانان آبادانی شرکت کننده در مسابقات استانی، علی باقری مقام اول استانی در رشته جوشکاری، سیده سحر دیلمی نفر اول در رشته فناوری مد، خانم سیده شقایق طوهامی نفر دوم در رشته گرافیک و محمد معماری نفر دوم در رشته طراحی صفحات وب است.

رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان  افزود: از جمله اهداف برگزاری مسابقات المپیاد کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفائی جوانان، ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب مهارت، معرفی آموزش­‌های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه و پویایی اقتصاد شناساندن توانایی‌‌‌های مهارتی جوانان مناطق شور ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین جوانان دارای مهارت و... است.

کوه‌سرخ گفت: از تمام جوانان جهت فراگیری علوم مهارتی دعوت می‌کنم به مراکز آموزش فنی و حرفه‌­ای روی بیاورند و از امکانات این مراکز که به‌صورت رایگان است، استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.