2 آموزشکده فنی در آبادان و ماهشهرتاسیس می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علوی رئیس منطقه 5 دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به موافقت شورای گسترش با تأسیس 2 آموزشکده فنی در شهرهای ماهشهر و آبادان، گفت: در صورت تخصیص مکان برای این آموزشکده‌ها، موافقت اصولی آن صادر و جذب دانشجو به‌زودی آغاز می‌شود.

سید بهزاد علوی با بیان این‌که شورای گسترش موافقت خود را با تأسیس 2 آموزشکده فنی در شهرهای ماهشهر و آبادان اعلام کرده است، افزود: هنوز مکان مناسبی برای این آموزشکده‌ها اختصاص نیافته و وزارتخانه منتظر معرفی مکان برای بررسی و تأیید نهایی آن است.

وی با اشاره به نامه دکتر زادکرمی دبیر شورای نظارت استان به مسئولان این شهرستان‌ها برای تخصیص فضای مناسب، گفت: اگر فرمانداری‌ها محل مناسبی را برای تأسیس آموزشکده‌ها معرفی کنند، دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم بازدیدی انجام داده و پس از تأیید، موافقت اصولی برای پذیرش دانشجو در این آموزشکده‌ها صادر می‌شود.

رئیس منطقه 5 دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان این‌که البته پیش از این فضایی در آبادان به این منظور معرفی شده است که یک فضای مستقل نبود، افزود: وزارتخانه اعلام کرد که باید فضای مستقلی برای آموزشکده‌ها معرفی شود؛ همچنین با توجه به پیگیری‌های استاندار سابق برای تأسیس این آموزشکده‌ها، وزارتخانه نیز راغب است که این اتفاق برای شهرهای ماهشهر و آبادان محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.