فرمانده انتظامی شهرستان استهبان از كشف 36 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 75 ميليون ريال از يك دستگاه اتوبوس در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، سرهنگ داوود امجدی گفت: ماموران انتظامی شهرستان استهبان، ضمن برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی در ورودی و خروجی این شهرستان، هنگام كنترل خودروهای عبوری به یك دستگاه اتوبوس مظنون شدند.

وی ادامه داد: در بررسی مشخص این اتوبوس كه از مسیر ایرانشهر به سمت شیراز در حال حركت بود، حامل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجی است.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: در بازرسی از اتوبوس تعداد 36 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که بطور ماهرانه ای درقسمت درب های زیر صندلی راننده و همچنین بدنه اتوبوس جاسازی شده بود، كشف شد.

سرهنگ امجدی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی كالا در این رابطه و معرفی وی به مراجع قضایی، گفت: ارزش تقریبی این محموله كالای قاچاق 75 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد؛ قاچاق یکی از پدیده هایی است که رواج آن در جوامع موجب نابودی بخش های اقتصادی می گردد پس برخورد با این پدیده یک وظیفه همگانی بوده و پلیس امیدوار است که مردم هم دوشادوش سبزپوشان انتظامی با مقابله جدی زمینه فعالیت را برای عده ای افراد سودجو تنگ تر كنند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.