به گفته مدیرعامل اتوبوسرانی کرمانشاه تا پایان شهریور ماه تمامی اتوبوس‌های شهر کرمانشاه کارت‌بلیتی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛قدرت‌اله فعلی گفت: احتمالا از نیمه این ماه(مرداد ماه) اتوبوس‌های مسیرهای آزادی به فردوسی، بهار و خیام مجهز به سیستم کارت‌بلیتی خواهند شد.

فعلی در ادامه کارت‌بلیتی شدن اتوبوس‌ها را در کم شدن ارتباط بین رانندگان و شهروندان موثر دانست و افزود: با اجرایی شدن این طرح مسافران اتوبوس‌ها بجای وجه نقد کارت می‌کشند و همین مسئله مشکل نداشتن پول خرد را از بین خواهد برد.

مدیرعامل اتوبوسرانی کرمانشاه کارت‌بلیتی شدن اتوبوس‌ها را زمینه‌ساز نظارت بیشتر بر کار اتوبوس‌ها دانست و افزود: با اجرایی شدن این طرح به صورت آن‌لاین بر نحوه خدمات رسانی اتوبوس‌ها به شهروندان نظارت می‌شود.

حل مشکلاتی نظیر توقف نکردن اتوبوس‌ها در برخی از ایستگاه‌ها، ایستادن در ایستگاه‌ها تا پر شدن اتوبوس، خارج از خط شدن اتوبوس‌ها و... از جمله مواردی بود که فعلی از آنها به عنوان مزایای کارت‌بلیتی شدن اتوبوس‌ها یاد کرد.

وی در ادامه تعداد اتوبوس‌های شهر کرمانشاه را 330 دستگاه دانست و افزود: در حال حاضر بین 260 تا 270 دستگاه اتوبوس روزانه در شهر کرمانشاه تردد می‌کنند.

فعلی افزود: در حال حاضر روزانه حدود 140 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر تردد می‌کنند که این تعداد به دلیل گرمای هوا، تعطیلی مدارس  ودانشگاه‌ها و... کمتر از دیگر از فصول سال است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.