رییس جدید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه معارفه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم معارفه رییس جدید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه اظهارکرد: در استان کرمانشاه مراکز علمی کاربردی بسیاری فعال هستند اما مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه یک ویژگی خاص دارد و آن هم تدریس رشته هایی است که به غیر از این مرکز در هیچ دانشگاه و مرکز علمی دیگری دراستان و حتی منطقه غرب کشور تدریس نمی شوند.


  ابراهیم رحیمی زنگنه تصریح کرد: این مرکز علمی کاربردی 12 رشته و هزار نفر دانشجو دارد که همه آنها در توسعه حوزه فرهنگ و هنر استان تاثیرگذار هستند.

وی گفت: فرصت خدمت و داشتن مسئولیت، فرصت ارزشمندی است که باید از آن برای خدمت به مردم و ارتقاء جایگاه آن سیستم استفاده کنیم، چرا که این فرصت ها بسیار کوتاهند. هرگز نباید از چنین فرصت های خدمتی برای مقاصد و منافع شخصی استفاده کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: از رییس جدید مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه انتظار دارم این مجموعه هماهنگ و پیشرو در نظام آموزشی استان را حفظ کرده و در راستای ارتقاء جایگاه آن گام بردارد.


 رحیمی زنگنه همچنین با اشاره به حواشی که برای انتخاب رییس این مرکز ایجاد شده بود، گفت: در روند انتخاب رییس این دانشگاه کاملا قانون و آیین نامه های دانشگاهی رعایت شده و هرگز کوچکترین تخلفی رخ نداده، ضمن اینکه حکم رییس این مرکز را موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر کشور صادر کرده، نه بنده یا شخص دیگری در این استان.

انتهای پیام/ز





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.