کرمانشاه؛

فعال شدن طرح های راکد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: احیای واحدهای تولیدی از برنامه های راهبردی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی افزود: مدیریت ارشد استان اهتمام خود را برای فعال شدن طرح های صنعتی راکد و مشکل دار بکار گرفته و در این راستا دارای طرح و برنامه است و از دستگاه های اجرایی ذیربط خواسته شده که در این مسیر جدیت داشته باشند.


وی بیان داشت: احیای طرح های راکد و مشکل دار در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و ایجاد اشتغال در استان است، بنابراین در این زمینه هیچ  کوتاهی را پذیرا نخواهیم بود.

 رحیمی بیان داشت: احیای واحدهای تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال در رونق اقتصاد و خروج از رکود بسیار تاثیرگذار است، لذا از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته ایم گامی از این مهم عقب نکشند و با تلاش و جدیت  زمینه توسعه استان را در بخش های صنعت، کشاورزی و ...  که دارای واحدهای غیر فعال و مشکل دار هستند، فراهم سازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ما انتظار داریم که مدیریت این شهر صنعتی به خود استان کرمانشاه واگذار شود، زیرا با انجام این موضوع علاوه بر کار و تلاش در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب  در راستای تصمیم گیری بهتر به منظور واگذاری زمین به تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی نیز اقدام خواهد شد.

 وی در پایان به سرمایه گذاری در شرکت اسیدسیتریک و کارخانه کاغذ غرب اشاره کرد و گفت: این دو واحد عظیم در کرمانشاه با سرمایه گذاری قابل توجهی ایجاد شده اند اما متاسفانه برای فعالیت دچار مشکل هستند و شرکت شستا نیز در این خصوص تلاش جدی را انجام نمی دهد لذا از مسئولین از جمله هئیت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران می خواهیم فعال شدن این واحدها بزرگ را مدنظر داشته باشند و پیگیری های خود را برای احیای مجدد آنها دنبال گیرند.

اتنهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.