مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تامین نیاز دارویی مردم در راستای ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان؛ علی گنج کریمی افزود: تامین نیاز دارویی مردم در راستای ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه است و در این راستا داروخانه های هلال احمر، متولی توزیع داروهای خاص هستند.
وی گفت: تاسیس این داروخانه‌ها درمرکز استان و شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان، سبب توسعه خدمات به بیماران، به ویژه بیماران خاص در آن مناطق شده است.
گنج کریمی با اشاره به اینکه بررسی و تحلیل وضعیت داروخانه های هلال احمر استان و ارتقاء سطح کیفی خدمات آنها،مدنظراست؛افزود: تسکین آلام مردم از وظایف اصلی جمعیت است و تأمین دارو، به‌ویژه برای بیماران خاص مصداق بارز این وظیفه است.
وی اظهارداشت: تمام سعی و تلاش همکاران ما در این داروخانه ها ، تامین داروهای کمیاب بیماران خاص است .
گنج کریمی موضوع تامین داروهای خاص و کمیاب را یکی از ویژگی های بارز داروخانه های هلال احمر دانست وعنوان کرد:تمام سعی و تلاش ما در این داروخانه ها ، تأمین دارو کمیاب، به‌ویژه برای بیماران خاص از است.
ویاز آمادگی مراکز 12 گانه جمعیت هلال احمر استان در انجام واکسیناسیون زائرین عتبات عالیات ویژه ایام عرفه و عید قربان خبر داد و افزود: این مراکز در شهرستان های کرمان، سیرجان ، رفسنجان ، بم ، بردسیر،انار ،شهربابک،زرند،کهنوج، جیرفت، بافت و راور فعال بوده و آماده ارائه خدمات هستند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار