مشهد؛

تبادل سهام پدیده زیر نظر بورس انجام خواهد شد

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده گفت: تبادل سهام پدیده زیر نظر بورس انجام خواهد شد.

تبادل سهام پدیده زیر نظر بورس انجام خواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حامد مقدم در نشست فعالان تبادل سهام پدیده افزود: به دنبال فراهم کردن زمینه مکانیزم ورود پدیده به بورس هستیم.

وی اظهار داشت: درحال حاضر، بورس و فرابورس به سمت همکاری با مجموعه متمایل شده است و اگر ملزمات ورود پدیده به بورس فراهم و سازوکارهای آن رعایت شود، پدیده به عنوان یک شرکت سهامی عام تحت نظارت بورس قرار می گیرد.

حامد مقدم تاکید کرد: در حال حاضر برای نقل و انتقال سهام، بحث ورود به بورس مطرح نیست و آنچه مورد تاکید است آزاد شدن نقل و انتقال سهام در مکانیزمی تحت نظارت بورس است.

مدیر کل روابط عمومی پدیده با بیان اینکه مجموعه نظام به دنبال حل مشکلات شرکت پدیده است، افزود: در غیر این صورت، انتخاب هیات مدیره جدید و تلاش های ستاد تدبیر استان بی معنا بود.

حامد مقدم افزود: برای مدیریت هرچه مطلوب تر این شرکت باید از یکسو به مطالبات سهامداران و از سوی دیگر به ستاد تدبیر توجه داشت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره و مدیر عامل فعلی از حمایت دولت و ستاد تدبیر استان برخوردارند، تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه هریک به نوعی در تلاش برای حل مشکل پدیده هستند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار