رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش ریالی دو میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۰۰ ریال در شهرستان میاندوآب کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رحمان درفشی با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست امسال اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار داشت: در این زمینه در واحد بازرسی و نظارت، 17 پرونده سیگار قاچاق به تعداد یک میلیون و 787 هزار و 600 نخ به ارزش ریالی دو میلیارد و 676 میلیون و 226 هزار و 700 ریال کشف شد.

وی با تشریح عملکرد سه ماهه نانوایی این اداره گفت: امسال از تعداد 897 بازرسی از واحدهای نانوایی، 86 پرونده با 96 تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، تبلیغ محصولات و کالا بر خلاف واقع و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کشف شد.

درفشی تصریح کرد: در این باره میزان کالای مورد تخلف شامل 301 هزار و 600 چانه و 13 هزار و 500 قرص نان به ارزش 51 میلیون و 497 هزار و 160 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد کلی واحد بازرسی گفت: در این رابطه نیز چهار هزار و 313 مورد بازرسی صورت گرفته و 328 پرونده به ارزش ریالی 160 میلیون و 93 هزار و 860 ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته وی بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر عملکرد آنان استقرار مراکز عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره، استقرار واحدهای فروشگاهی توزیع کالاهای اساسی با 10 درصد زیر قیمت و هماهنگی با کارخانه قند در تامین شکر بخش مردمی و کارخانجات تبدیلی در سه ماهه نخست امسال در شهرستان میاندوآب صورت گرفت.

درفشی با اشاره به عملکرد واحد امور اصناف شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این رابطه نیز ضمن آماده‌سازی مقدمات انتخابات اتحادیه لوازم خانگی و الکتریکی‌فروشان و پیگیری انتخابات اتحادیه لوله‌کشی گاز و اتحادیه بافندگان فرش دستباف، انجمن نظارت و انجمن حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در سه ماهه نخست امسال بازدید از واحدهای تولیدی صنفی در راستای اقتصاد مقاومتی به عمل آمده و همایش روسای جنوب استان در زمینه مسائل مالی اتحادیه‌های صنفی و انتخابات اتحادیه لوازم خانگی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، میاندوآب ، معدن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.