2600 نخ سیگار دخانی قاچاق در خرداد ماه به ارزش یک میلیون و 610 هزار ریال در شاهین دژ کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ  با اشاره به عملکرد خرداد ماه اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ اظهار داشت: در این بازه زمانی و در حوزه اصناف، ضمن قیمت‌گذاری اتحادیه عکاسان و خشکشویان، قیمتگذاری باسکول و قنادان نیز انجام شد.

به گفته امن اله نقدی ،در حوزه نظارت و بازرسی نیز بازدید از مراکز خرده و عمده فروشی و خدماتی به تعداد 338 مورد انجام و تعداد 12 فقره پرونده به ارزش چهار میلیون و 133 هزار و 900 ریال تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ تصریح کرد: در ماه گذشته سیگار دخانی قاچاق نیز به تعداد 2600 نخ و به ارزش یک میلیون و 610 هزار ریال در این شهرستان کشف شد.

نقدی گفت: بازدید و نظارت از معادن کوهی به تعداد هشت و نظارت و بازرسی از کامیون های حامل مواد معدنی به تعداد 30 مورد در خرداد سال 95 در این شهرستان انجام و پیگیری و تامین سوخت واحدهای صنعتی و معدنی نیز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: سرکشی و بازرسی از سواحل رودخانه برای جلوگیری از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه و برخورد با متخلفان و معرفی به مراجع قضایی و نیز تحویل معادن شن و ماسه رودخانه ای به تعداد 6 مورد در شاهین دژ انجام شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ اظهار داشت: در حوزه فرش نیز بازرسی مشترک با تامین اجتماعی و اتحادیه فرش از کارگاههای قالیبافی به تعداد 75 مورد صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: قاچاق ، سیگار ، کشف ، ارزش ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.