رييس سازمان نهضت سوادآموزی از برنامه های تدوين شده برای حل مشكلات سوادآموزی خبر داد.

علي باقرزاده رييس سازمان نهضت سواد آموزي وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت:هرچند كه ميل به برجسته سازي مشكلات سخت افزاري و مالي بسيار است ولي اين مسائل اهميت قابل توجهي براي پيشرفت يك سازمان ندارد و موضوعات مهمتري در اين راستا نياز به توجه دارد.

رييس سازمان نهضت سوادآموزي عنوان كرد:سواد آموزي پس از ٣٠ سال فقر نظريه پردازي و استفاده از ديدگاه هاي علمي جديد رنج مي برد كه بايد اصلاحاتي در اين زمينه صورت بگيرد همچنين تغييرات در تكنولوژي آموزشي و نظريات يادگيري از مسائل مطرح است.

وي در خصوص برنامه هاي تدوين شده در راستاي رفع مشكلات سوادآموزي عنوان كرد:اردوهاي جهادي،فعاليت هاي دوستانه و داوطلبانه و تشكيل جلسات و تدوين برنامه هاي مختلف از جمله اقدامات سازمان سوادآموزي است.

باقر زاده بيان كرد:فقر زدايي و محروميت زدايي از عوامل توسعه سوادآموزي به شمار مي رود كه بايد اقدامات لازم به صورت جدي تر انجام شود به طوري كه نقاط قوت را تقويت و نقاط ضعف را به حداقل رساند همچنين بايد استفاده بيشتري از ظرفيت علمي دانشگاه در حوزه هاي سوادآموزي كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار