رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مشهد بر لزوم شناسنامه دار کردن فعالیت خیرین سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا بصیری پور در توضیح طرح شناسنامه دار کردن خیرین سلامت مشهد، گفت: آمار و ارقام و فعالیتها و مساعدت های خیرین سلامت باید به گونه ای مورد بررسی و ثبت قرار گیرد تا خیرین فعال در این حوزه دارای شناسنامه شوند و کارنامه خدمات آنان در این حوزه، به ویژه حجم کمک های نقدی صورت گرفته از جانب این افراد در دسترس عموم قرار گیرد.

وی گفت: نگاه ما به بحث شناسنامه دار کردن خیرین سلامت باید به شکل یک ضرورت دنبال شود، زیرا وقتی افرادی میلیاردها تومان صرف تاسیس چندین بیمارستان در شهر کرده اند، باید همه در جریان نیات خیر آنان قرار گرفته و مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مشهد با برنامه های مجمع خیرین سلامت مشهد در امر نظارت و ساماندهی فعالیت موسسات مردم نهاد این حوزه عنوان کرد: خوشبختانه در سومین جلسه مجمع، این بحث به عنوان یک ضرورت مطرح و مقرر شد بازرسان مجمع طرحی نظارتی را در سطح شهر اجرا کنند.

بصیری پور خاطرنشان کرد: البته نظارت با هدف پشتیبانی و حمایت از این موسسات صورت خواهد گرفت و در ادامه با بازدید از تشکل ها، از اقدامات شایسته و شاخص صورت گرفته تقدیر می شود.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مشهد در رابطه با اولویت های فعالیت مجمع تصریح کرد: علاوه بر موارد یادشده، برگزاری گردهمایی خیرین سلامت مشهد و احصای نیازهای درمانی و حوزه سلامت شهر از دیگر اولویت های پیش‌روی مجمع است که باید هر چه زودتر آماده سازی شده تا به افرادی که قصد ورود به امور خیریه در این بخش را دارند، ارایه نماییم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار