رییس مرکز پژوهش های علمی و آموزشی استان کرمان از تدوین و اجرای آزمایشی نقشه راه برنامه معلم پژوهنده در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آرمان شکوه سلجوقی ، کیفیت بخشی و توسعه کیفی برنامه معلم پژوهنده را از مهترین اهداف این نقشه راه دانست و گفت: شناسایی فرهنگیان پژوهشگر، بهینه کردن تصمیم سازی و برنامه ریزی دراز مدت بر اساس پژوهش و یافته های علمی در آموزش و پرورش و جلب مشارکت همه ی عوامل آموزشی در راستای پویایی، توسعه و پیشرفت نظام آموزشی استان از مهمترین اهداف اجرای برنامه معلم پژوهنده هستند.
وی با اشاره به اینکه این نقشه شامل 6 مرحله است ، افزود: این نقشه برای نخستین بار در کشور ثبت نام و بارگذاری طرح ها به صورت آنلاین صورت می گیرد.
شکوه سلجوقی خاطر نشان کرد: طبق تفاهم نامه ای که با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام صورت گرفته آثار این برنامه در پایگاه ISC نمایه سازی میشوند و به صورت مجموعه مقالات به چاپ می رسند.
وی به تمدید تارخ ثبت نام متقاضیان برنامه معلم پژوهنده تا پانزدهم مرداد جاری اشاره کرد و گفت: متقاضیان برای ثبت نام در این برنامه به سامانه اکترونیکی به نشانی اینترنتی reg.asrkerman.ir مراجعه کنند.
شکوه سلجوقی افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز پژوهشهای علمی وآموزشی آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی asrkerman.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: تقشه راه ، معلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار