معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از معرفی 472 واحد به بانکها خبر داد که مبلغ کل تسهیلات برای آنها 714 میلیارد تومان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم ناصری در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز صنعت، معدن و تجارت، گفت: مصوبات کارگروه تسهیل مربوط به تعیین تکلیف تسهیلات دریافتی واحدهای صنعتی از شبکه بانکی استان 26 درصد بوده که میزان آن 80 میلیارد تومان است.

وی از میزان بدهی معوقه واحدهای استان به بانک ها در سه ماهه اول سال جاری خبر داد وکفت: میزان این بدهی ها 35 میلیارد ریال است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: مصوبات کارگروه تسهیل که به تعیین تکلیف بدهی مالی ومالیاتی واحدهای صنعتی استان مرتبط بود 22درصد است که 10 میلیارد تومان از بدهی ها مربوط به اداره دارایی و 14 میلیارد تومان مربوط به تامین اجتماعی بوده است.

ناصری به بیان تسهیلات ارائه شده به منظور رونق تولید پرداخت و گفت: 1385 واحدصنعتی در این راستا ثبت نام کرده اند که 752 واحد در حوزه وزارت جهاد و 633 واحد در حوزه نظارت صنعت فعال هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع 472 واحد به بانکها با مبلغ کل تسهیلات 714 میلیارد تومان معرفی شده است که سهم صنعت 307 واحد به ارزش 616 میلیارد تومان و وزارت جهاد 165 واحد به ارزش 98 میلیارد تومان می باشد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: سرمایه در گردش صنعت با 255 واحد به ارزش 427میلیارد تومان، سرمایه ثابت 52 واحد به ارزش 188 میلیارد تومان و سهم وزارت جهاد با 129واحد به ارزش 76 میلیارد تومان و سرمایه ثابت 22 میلیارد تومان است.

ناصری با اشاره به میزان جذب تسهیلات در استان گفت: 2.8 میلیارد تومان تسهیلات که به بانکها ابلاغ شده، پرداخت شده و 5 مورد به مبلغ 7.5 میلیارد تومان نیز در شرف پرداخت است.

وی افزود: آمار تولید سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال 94 افزایش داشته است که این رشد از میزان رشد کشوری بیشتری است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار