رئیس سازمان صدا و سیما؛

مشهد مهمترین قطب معنوی کشور است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: مشهد مهمترین قطب معنوی کشور است و ایجاد زمینه های اتحاد و تقریب مذاهب اهمیتی زیادی دارد و مساجد و کانونهای مردمی لازم است تقویت و حمایت شودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛دکتر عبدالعلی علی عسکری دردیدار با تولیت آستان قدس رضوی افزود: اهتمام ویژه رسانه ملی ترویج فرهنگ رضوی و همچنین ترویج نقش مساجد در ارتقاء باورهای مردم است و اگر جایگاه محوری مساجد احیا و محقق شود کشور امن خواهد بود.

وی گفت: در شرایط امروز که فرهنگ جامعه تحت هجوم سنگین رسانه معاند است گسترش همکاری در زمینه مناسب از جمله ساخت تولیدات در قالب مستند، فیلم، نمایشهای کوتاه برای مقابله با توطئه های دشمن همت مضاعفی می طلبد.

دکتر علی عسکری برای پوشش رسانه ای رویدادهای مذهبی و آئین های ویژه حرم مطهر رضوی و پخش تولیدات رسانه ای آستان قدس در شبکه قرآن ومعارف وشبکه های سراسری اعلام آمادگی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار توجه به محرومان، ضرورت تعمیق وحدت بین فرق اسلامی وتعامل دو نهاد فرهنگی آستان قدس رضوی و صدا و سیما در جهت ترویج فرهنگ رضوی را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: با توجه به حضور میلیونی زائران بارگاه حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد، راه اندازی استودیوی تلویزیونی حرم مطهر رضوی از جمله راهکاهای موثر در ترویج ارزشها و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار