رئيس پليس فتا كرمان گفت:دختر جواني كه عكس های يك دختر ديگر را در شبكه اجتماعی اينستاگرام منتشر كرده بود توسط پليس فتا كرمان شناسايی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ کامبیز اسماعیلی افزود : یك خانم مبنی بر انتشار عكس های خصوصی در شبكه اجتماعی اینستاگرام بهپلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به مشکل خود شد.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اظهارات شاكی دختر خانمی كه در لیست دنبال كنندگان (follower) وی بوده است اقدام به این عمل كرده و با پیامی به این مضمون كه انتقام ربودن عشقم رو ازت گرفتم وی را از این ماجرا باخبر می كند.

اسماعیلی تصریح کرد : كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف كرد.

وی اظهار داشت : این خانم در اعترافات خود گفته است كه نامزد شاكی مدت ها قبل به وی قول ازدواج داده است اما با توجه به اینكه خانواده نامزد سابق وی با این ازدواج مخالف بوده اند ازدواج آنها به هم خورده است و نامزد وی با فرد شاكی قرار ازدواج می گذارد بنابراین زمینه انتقام جویی را برای وی فراهم كرده است.

سرهنگ اسماعیلی در پایان گفت : شاكی بدون اینكه متهم آشنا باشد فقط صرف اینكه وی خانم بوده او را به لیست دنبال كنندگان خود اضافه كرده و با این كار عملا تمام اطلاعات اكانت خود را در اختیار متهم قرار داده بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار