عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا نه اینکه نخواسته به ایران حمله نظامی کند بلکه قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله احمد خاتمی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 13 سرباز ارتش در حسینه ثارالله شهر کرمان افزود : این حادثه داغ سنگینی بود و اختصاص تنها به بازماندگان محترم آن‌ها نداشت و ندارد. سربازان، فرزندان ورزیده و شجاع ملت و بازوان توانای امت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سربازان رکن اقتدار کشور و در حقیقت رکن امنیت نظام هستند، تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم در میان جهنمی از آتش، عراق، پاکستان، افغانستان، آذربایجان و به‌تازگی ترکیه در امنیت هستیم، به برکت وجود سربازان وفادار به نظام اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه به اردوغان تذکر داده شده بود که دود حمایت از داعش به چشم خودش می‌رود، خاطرنشان کرد: حمایت از داعش به عنوان یک لکه ننگ بر دامن اردوغان می‌ماند.

وی با بیان اینکه داعش تهدید کرده که ناامنی را به مرکز ایران می‌آورد درحالی که تا الان هیچ غلطی نکرده‌ و نخواهد کرد، بیان کرد: نیروهای مسلح ما به‌ویژه ارتش ما و وجود سربازان اسلام اجازه تخطی به دشمنان را نمی‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرموده امام راحل مبنی براینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اظهار داشت: باید نظام اسلامی را حفظ کرد و در برابر دشمن باید توانمند و نیرومند شد نه با هدف تجاوز، بلکه خداوند در قرآن آمده است با هدف بازدارندگی. در دروان انقلاب به هیچ کشوری حمله نکردیم اما همچنان از نظام اسلامی و کشور خودمان قدرتمندانه دفاع می‌کنیم و در جنگ تحمیلی نشان دادیم که یک وجب از خاک‌ کشورمان را کسی نمی‌تواند، تصاحب کند.

وی در ادامه سخنانش به برجام و بدعهدی‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: در برجام به عهد خود وفا کردیم اما آمریکایی‌ها نامردی کرده و به عهد خود وفا نکردند، از سوئی کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری آن‌ها مکرراً می‌گویند "اگر ما به ریاست‌جمهوری برسیم، برجام را پاره می‌کنیم"؛ مقام معظم رهبری در این باره فرمودند: شما برجام را پاره کنید ما به آتش می‌کشیم و این یعنی اقتدار نظامی؛ آمریکا نه اینکه نخواسته به ایران حمله نظامی کند بلکه قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار