مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ۶۱ درصد خانوارهای روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛عسگریان، با اشاره به اینکه ازمجموع ۲۲۶ روستای شهرستان خدابنده۵۷ روستا گاز رسانی شده،۸۱ روستا در حال اجرا و ۸۰ روستا در حال طراحی است، افزود: توجه به نقاط محروم جامعه از اولویت های اصلی در توزیع عادلانه گاز بوده و در همین راستا گازرسانی به روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.

وی به رشد۶. ۱۸ درصدی خانوارهای روستایی استان از گاز در دولت تدبیر و امید از گاز اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۶۱ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

عسگریان بیان کرد:ظرفیت ایستگاه تقلیل فشارجی پی اس مزید آباد استان زنجان به ۳۰ هزار متر مکعب در ساعت افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در جهت تامین گاز روستای شهرستان خدابنده از ایستگاه تقلیل فشار جی پی اس واقع در مزید آباد، ظرفیت جی پی اس مزید آباداز ۲۰ هزار متر مکعب بر ساعت به ۳۰ هزار متر مکعب در ساعت با اعتباری بالغ بر ۹۹۶ میلیون ریال اجرا شده است.

عسگریان اعلام کرد :با توجه به این که زیرساختهای لازم برای جلوگیری از افت فشار در اوج مصرف ایجاد شده است، مشترکان همواره باید مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی را مد نظر داشته و با مصرف بهینه به تولید ملی کمک کنند.

به گفته ی وی : این شرکت برای ایجاد زیرساختهای لازم در جهت جلوگیری از افت فشار افزایش ظرفیت ورودی ایستگاهها را اندیشیده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.