معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی کرمان گفت: باید از مقطع مهدکودک به فرزندان خود حجاب وپوشش اسلامی را بیاموزیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بلندی با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف در کشور اسلامی ایران افزود: علی رغم توجه ویژه اکثریت زنان جامعه اسلامی ایران به حجاب عده بسیار کمی از بانوان این سرزمین به لحاظ کم توجهی آحاد جامعه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به این امر مهم کمتر اهمیت می دهند .
وی گفت: این موضوع می طلبد که تلاش بیشتری از روی برنامه و حساب شده در زمینه ترویج حجاب کامل و پرداختن به اهمیت و ارزش آن در سطح جامعه انجام گیرد.

بلندی بااشاره به
برنامه ریزی های انجام شده برای نهادینه کردن مفاهیم دینی و مذهبی در کودکان مهدهای کودک افزود: درپی آن هستیم تا قدمهای موثر و ماندگاری دراین زمینه برداریم و با نهادینه کردن اصول اصلی دین مبین اسلام در ذهن کودکان این سر زمینی به سوی جامعه ای با بیشترین توجه به موازین دینی پیش رویم .
در ادامه مجیدی فر از اساتید اخلاق طی سخنانی به بیان مستندات موجود در تاریخ کهن این سرزمین درخصوص پایبندی بی نظیر زنان و مردان ایرانی در همه اعصار تاریخ این کشور به بحث حجاب و عفاف پرداخت و اظهارداشت: حفظ حجاب و حریم عفت دراین کشور سابقه ای به عمق تاریخ تمدن این سرزمین دارد.

وی
با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و صراحت قرآن کریم بر حفظ حجاب این موضوع را یکی از اساسی ترین و مهم ترین موضوعات پرداخته شده توسط شارع مقدس دانست.
مجیدی فر گفت: بحث برهنگی و عدم رعایت حجاب مناسب در جوامع بشری بعد از قرن نوزدهم ناشی از
طرح تئوریهایی از سوی بعضی نظریه پرداران شدت گرفت.
وی
افزود: یکی از معضلات و عناصرسست کننده بنیان خانواده ها چشم چرانی و آزاد گذاشتن دیدگان در برابر نامحرمان است.

انتهای پیام /
ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار