گیلان؛

انهدام ۴۰۵ کیلوگرم فرآورده های گوشتی فاسد

۴۰۵ کیلوگرم از فراورده‌های گوشتی فاسد و غیرقابل‌ مصرف در آستانه‌اشرفیه معدوم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس اداره دامپزشکی آستانه‌اشرفیه سید علی قائمی عصر گفت: کشف این میزان فراورده‌های غیرقابل‌مصرف در راستای اجرای طرح بازرسی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی و مواد پروتئینی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تعداد دو واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: این طرح بازدید با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام‌شده است.

قائمی ایجاد اطمینان در مردم به هنگام مصرف مواد پروتئینی و فراورده‌های گوشتی را از اهداف مهم این طرح بازرسی عنوان کرد و گفت: همچنین در هنگام اجرای این طرح بازرسی بروشورهای حاوی مطالب آموزشی در خصوص مشخصات فراورده‌های سالم پروتئینی شامل تخم‌مرغ، گوشت قرمز ف گوشت سفید، ماهی و …در بین ادارات و شهروندان توزیع شد.

رئیس اداره دامپزشکی آستانه‌اشرفیه توسعه و بهبود سلامت و بهداشت عمومی را از اهداف مهم اداره دامپزشکی عنوان کرد و یادآور شد: این در حالی است که رسانه‌ها در آموزش همگانی جامعه می‌توانند نقش بسیار مؤثری داشته باشند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.