رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با جمعی از مدیران صنایع دفاع بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،حجه الاسلام والمسلمین علی مظفری در دیدار با جمعی از مسئولان صنایع دفاع با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ما در طول سالیان متمادی مورد هجمه های مختلف دشمنان نظام قرار داشتند و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تقویت بنیه دفاعی کشور هستیم.

وی با تقدیر از دست اندر کاران صنایع دفاعی گفت: بحمدالله در سالهای اخیر شاهد پیشرفت بسیار خوبی در زمینه بنیه دفاعی کشور بوده ایم و این پیشرفت ها مرهون تلاش جهادی، روحیه بسیجی و اتکا جوانان خلاق این مرز و بوم می باشد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به تعامل بسیار مطلوب سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان در قالب شورای قضایی و نیز تعامل با سایر سازمانها و دستگاههای مختلف اجرایی خاطر نشان کرد: در سایه همدلی و وحدت مردم و مسئولان در منطقه بویژه استان خراسان رضوی شاهد استقرار نظم و امنیت مطلوب هستیم و در این زمینه جادارد از تمامی نیروهای جان برکف مرزبانی، نظامی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در این دیدار مسئولان صنایع دفاع حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از روند پیشرفت صنایع دفاع با تأکید بر اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده پرداختند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.