معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از جمع آوری ۱۱ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال زکات فطریه در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سید حمید علوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  میزان قطعی زکات فطریه طی روزهای آتی در استان مشخص می‌شود اظهار داشت: در طول تعطیلات عید فطر کمیته امداد ۱۰۵ پایگاه در استان دایر کرده بود که بر اساس برآورد اولیه مبلغ ۱۱  میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال جمع‌آوری شده است.
 
وی اضافه کرد: زکات جمع‌آوری شده در قالب فطریه عام، سهم سادات، کفاره عمد و غیر عمد بوده که در کوتاه ترین زمان  به خانواده‌های نیازمند تعلق می‌گیرد.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با تأکید به اینکه زکات جمع‌آوری شده در هر مسجد صرف نیازمندان همان محله خواهد شد، گفت: کمیته امداد بانک اطلاعاتی جامعی از خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند دارد که بر اساس آن در راستای رفع مشکلات آنها تلاش می کند.
 
علوی در ادامه عنوان کرد: در مدت مشابه سال قبل  نیز بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری شده بوده که در سالجاری شاهد رشد مناسبی در این زمینه بوده ایم.
 
وی عنوان کرد: این میزان زکات فطریه بر اساس بانک اطلاعاتی زکات به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تعلق خواهد گرفت و مبالغ جمع‌آوری شده در هر شهر نیز در همان شهر هزینه می‌شود.
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.