رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد گفت: در 9ماهه نخست امسال 6میلیارد و 742 میلیون 890هزار ریال زکات نقدی وغیر نقدی در این شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی معظمی گودرزی افزود: مبلغ یک میلیارد و 642 میلیون و 890 هزار ریال زکات از روستاهای 2بخش مرکزی و اشترینان این شهرستان جمع آوری شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته چهار میلیارد و 17 میلیون و 746 هزار ریال بوده است. 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری 437 میلیون ریال زکات فطره جمع آوری شده اظهار کرد: همچنین در این مدت مبلغ 2میلیارد و 723 میلیون ریال زکات انتظامی و سه میلیارد و 160میلیون و 571هزار ریال زکات نقدی وغیر نقدی جمع آوری شده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بروجرد بیان کرد: 45 روحانی مبلغ در 85 روستای شهرستان بروجرد و اشترینان کار فرهنگ سازی زکات را انجام می دهند. 

معظمی افزود: در راستای ترویج فرهنگ زکات در شهرستان بروجرد چهار هزار بروشور تبلیغاتی احکام زکات چاپ وبین کشاورزان توزیع شده همچنین بیش از 12 هزار پیامک توسط شورای زکات، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی بروجرد انجام شده است. 

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار