شهردار مشهد گفت: قیام مسجد گوهرشاد تجلی اهمیت حجاب نزد بانوان مسلمان ایرانی است.

قیام مسجد گوهرشاد تجلی اهمیت حجاب نزد بانوان مسلمان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب موزه مرکزی آستان قدس رضوی، گفت: در این نمایشگاه بازدیدکننده گونه‌ای جدید از نمایشگاه‌های قیام مسجد گوهرشاد را می‌بینند که به سبب همجواری با مسجد گوهرشاد و مضجع شریف رضوی جلوه‌ای خاص دارد.

وی نمایشگاه عفاف و حجاب موزه آستان قدس رضوی را یادآور دوران سخت استبداد خواند و گفت: این نمایشگاه یادآور روزهای سیاه استبداد برای بازدیدکنندگان است و چهره خبیث حکام وابسته و تحت نفوذ انگلیس و هم پیمانانش را واکاوی، رونمایی و بازسازی می‌کند. همچنین از آن جهت که تصاویر و اسناد معتبر که در نمایشگاه عفاف و حجاب درمعرض بازدید قرار گرفته است، برای پژوهشگران و طالبان علم فرصتی مناسب برای تحقیقات تاریخی است.

شهردار مشهد ضمن اظهار امیدواری برای توسعه این قبیل نمایشگاه‌ها در سطح شهر مشهد مقدس، افزود: امیدوارم این نمایشگاه سرآغازی برای انجام کارهای بسیار بزرگ‌تر و گستره‌تر از این دست در سطح مشهد باشد، زیرا این قبیل مجموعه‌ها آثار ارزشمندی را به نمایش می‌گذارند که هویت دینی مردم و اثرگذاری علما و مراجع را در پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی از دیرباز نشان می‌دهد.

انتهای پیام//


برچسب ها: حجاب ، بانوان ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.