نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت: با جذب سرمایه‌گذاران و رونق گردشگری می‌توان استان کرمانشاه را توسعه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهاب نادری گفت: نماینده مجلس نباید فقط نگاهش به حوزه انتخابیه خود بوده و دیگر مسائل استانی و کشوری را نادیده بگیرد.

وی ادامه داد: در هر مشکلی باید نگاه نمایندگان مجلس نگاهی ملی باشد تابتوانیم کارها را پیش ببریم و در نهایت در سطح منطقه و حوزه انتخابیه نتیجه آن را مشاهده کنیم.

نادری با بیان اینکه در منطقه اورامانات امنیت کامل وجود دارد، گفت: در منطقه اورامانات با 250 هزار نفر جمعیت که نقطه صفر مرزی نیزاست، امنیت تمام و کمال وجود دارد وبا این دیدگاه که امنیت کامل در منطقه وجود دارد به استقبال سرمایه گذاران می رویم.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامهگفت: بحث بیکاری مردم استان کرمانشاه یک موضوع جدی و حائز اهمیت برای تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تابتوانیم این معضل را تا حدودی رفع کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه افزود: همه ما حامی دولت هستیم، چراکه این دولت را برآمده از آرای مردم می دانیم، اما توقع مان از رییس جمهور و اعضای هیات دولت توقع بالایی است، چراکه مردم این استان و به ویژه مردم منطقه اورامانات بیشترین رای را به دکتر روحانی داده‌اند.

نادری خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین خواسته های مجمع نمایندگان استان، به صدا درآمدن سوت قطار در کرمانشاه است. چراکه در شان یک کرمانشاهی نیست که برای سوار قطار شدن بخواهد از اینجا تا ملایر سفر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که با نوبخت معاون رییس جمهور داشتیم،بهنمایندگان استان قول دادند که راه آهن غرب کشور تا کرمانشاه را تا 22 بهمن سال جاری به اتمام برسانند.

نادری در پایان تاکید کرد:از رییس جمهور انتظار نداریم که بیایند و کلنگ جدیدی به زمین بزنند، اما این انتظار را داریم که حداقل مصوبات سفر مقام معظم رهبری را پیگیری کرده و آنها را اجرایی کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، جذب ، گردشگر ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.