معاون درمان تامین اجتماعی لرستان از افتتاح پنج طرح درمانی همزمان با هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیرماه) در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهاروند گفت :درمانگاه های شهدای نورآباد، شهدای پلدختر و نوسازی کامل اورژانس وبهره برداری از دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد و بخش های icu و NICU نوزادان در بیمارستان نرگس دورود ازجمله طرح هایی هستند که در این استان آماده بهره برداری شدند.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت درمانگاه شهدای نورآباد اوایل سال 92 با زیربنای یکهزار و500 متر مربع و با اعتبار 45 میلیارد ریالی آغاز شده بود که شامل بخش های داروخانه ، تزریقات، اتاق احیا ، اتاق معاینه ، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و نمونه گیری می باشد.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه شهدای پلدختر در این هفته گفت: همزمان با آغاز به کاراین مرکز در سال ١٣٩٣در یک محل استیجاری کلنگ احداث ساختمان جدید آن در زمینی به مساحت سه هزار و500متر مربع به زمین زده شد و شامل بخش های دندانپزشکی، مامایی، پزشکی عمومی، آزمایشگاه، تزریقات و اتاق CPR است.

بهاروند افزود: عملیات نوسازی وبازسازی کامل اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد نیز با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال به مدت هشت ماه انجام شده است.

وی گفت: در این هفته یک سالن ورزشی چند منظوره نیز در فضای یکهزارو 400 متر مربع با صرف 20 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

19 تا 25تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.