به منظور دفاع از یک ارزش عظیم دینی با نام حجاب باید در مقابل بی حجابی ایستاد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم افتتاحیه همایش ملی قیام گوهرشاد گفت:  جبهه نابرابر این است که دو طرف مبارزه از یک روش و سلاح مشخص و مشترک استفاده نکنند بلکه هر جبهه از یک سلاح و روشی بهره برداری کنند که در مقابل روش جبهه مخاصم است.

وی افزود: رژیم رضاخان در ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۱۴ درب های شبستان گوهرشاد را بست و یک عده انسان های فداکار و حق خواه را از بالای پشت بام های شبستان ها و مسجد هدف گلوله های مسلسل قرار دادند و مساله سانسور این واقعه آنقدر قوی بود که حتی در داخل مشهد مطلب به طور کامل مشخص نشد که چه اتفاقی افتاده است.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: حادثه مسجد گوهرشاد یک جنایت بینظیر در همه سرکوبگری های جریان های به پا خواسته در تاریخ انقلاب مقدس بوده است.

 آیت الله علم الهدی اضافه کرد: مردم در ۲۱ تیر ماه  به منظور دفاع از یک ارزش عظیم دینی با نام حجاب در یک جا جمع شدند و رضا خان به دنبال این بود که تمامی افرادی که  انگیزه دفاع از این مساله را داشتند نابود کند.

وی تصریح کرد: آنچه که عزیزان ما نسبت به آن بی توجهند مساله بی بند و باری است که با بی حجابی مطرح می شود و اگر برای دشمن به وجود بیاید یک فتح الفتوح است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اگر نخبگان سیاسی ما در عرصه توحید و اخلاص به تمام معنا خدمت به خون شهدا را به عنوان یک راهبرد قرار ندهند ما در این جبهه شکست می خوریم  و در این عرصه راه به جایی نخواهیم برد.

انتهای پام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.