برگزاری آزمون سراسری در 10شهرستان استان برعهده آموزش وپرورش استان گذاشته شد.

آزمون سراسری در10شهرستان استان بانظارت آموزش وپرورشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین شفیعی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال« 1395» از بیستم تا بیست و سوم تیر توزیع می شود.
نماینده سازمان سنجش وآموزش درکرمان افزود: داوطلبان می توانند کارت شرکت در آزمون خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی(www.sanjesh.org دریافت کنند و در صورت هرگونه نقص در کارت ورود به جلسه، به دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر واقع در بولوار جمهوری اسلامی روبروی میهمانسرای فرهنگیان مراجعه کنند.

شفیعی افزود: آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی هشت صبح پنج شنبه بیست و چهارم تیر، آزمون سراسری گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همان روز ساعت 15.30 و گروه های آزمایشی علوم تجربی و زبان خارجی جمعه بیست و پنجم تیر به ترتیب ساعات هشت صبح و پانزده و سی دقیقه بعد از ظهر برگزار می شود.

شفیعی گفت : وزارت علوم و فناوری مسئول برگزاری آزمون سراسری در اکثر شهرستان های استان به جز شهرستان های بافت، بم، رابر، نرماشیر، راور، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، ریگان و کوهبنان که به آموزش و پرورش واگذار شده است؛ برعهده دارد.

انتهای پیام /ح
برچسب ها: کنکور ، کارت ، هنر ، سنجش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.