نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تحلیل حوادث منطقه ؛ بر حفظ وحدت و همدلی میان مسلمانان جهان برای مقابله با توطئه دشمنان اسلام تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک ؛ با اشاره به حوادث خونبار اخیر در عراق و کشتار مجع زیادی از مسلمانان گفت : جنایت های داعش و رژیم آل سعود عید فطر امسال را به کام مردم مسلمان عراق تلخ کرد .
امام جمعه اراک، داعش و رژیم آل سعود را دست پروده ی آمریکا و اسرائیل دانست و گفت : این جنایتکاران با کشتار وحشیانه و بی رحمانه ی مسلمانان تنها آب به آسیاب دشمنان اسلام می ریزند .
وی افزود : کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن ، فلسطین و عراق خود نمایانگر این است که دشمنان جهان اسلام به دنبال معطوف کردن تفکرات مسلمانان به خودشان و دور کردن آنها از وحدت و مبارزه با رژیم صهونیستی اند و ما امیدواریم مجامع بین المللی در مقابل این جنایت ها به سکوت خود خاتمه دهند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش ، همگان را به حفظ عفاف و حجاب دعوت کرد و گفت: خانواده در دین مبین اسلام دارای جایگاه ویژه ای است و با تربیت صحیح فرزندان و کسب روزی حلال در ساختن جامعه ای سالم نقش بی بدیلی را ایفا می کند .
وی با اشاره به هفته ی مالیات هم گفت : برای ساختن نظامی عادلانه و دسترسی همه نقاط کشور به خدمات مختلف نیاز به پرداخت به موقع و صحیح مالیاتی  هستیم .
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اقتصادی پویا گفت : صرفه جویی در منابع مختلف انرژی خصوصا منابع آب در استان و کشور قدمی است در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همه باید در راه صرفه جویی در مصرف انرژ ی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز بکوشیم .
انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، دری ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.