نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس ؛ این روز را بهترین فرصت برای حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان دانست .

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اگر روز قدس نبود جنایات اسراییل دامنه گسترده تری به خود می گرفت و کشورهای بیشتری را تحت ظلم خود قرار می داد گفت : ملت سرافراز ایران اسلامی با اطاعت محض از فرمایش های امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان تنها حامی مردم مظلوم فلسطین، با حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز قدس حمایت های خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.
وی آمریکا و اسراییل را عامل مشکلات و مسائل منطقه خاورمیانه معرفی کرد و کرد و گفت: مسلمانان باید در مقابل این دو غده سرطانی و عاملان نفوذی آنها در منطقه که از پشت به اسلام خنجر می زنند همواره متحد و همدل باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری امنیت قدس شریف را امنیت اسلام دانست و گفت: استکبار جهانی برای تامین امنیت اسراییل جنایتکار گروهک های تکفیری را در منطقه سازماندهی کردند تا بتوانند آب را گل آلود کرده و به اهداف شوم دست یابند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مسلمانان باید با هوشمندی و درایت انگیزه ها و اهداف استکبار جهانی را درک کرده و با اتحاد و همدلی در مقابل آنها صف آرایی کنند.
وی افزود: جنایت ها و شرارت های اسراییل جنایتکار باعث آوارگی ملت مظلوم فلسطین در 70 سال گذشته شده است و بسیاری از ملت های مسلمان نیز از آتش شرارت این غده سرطانی در امان نیستند و به همین جهت باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی استفاده کرد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.