کی‌روش تحولی عظیمی در فوتبال ما ایجاد کرده و بازیکن سالاری را از بین برد .

فغانی: کی روش بازیکن سالاری را از بین بردعلیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان در حاشیه مسابقات جام رمضان به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: من در این دوره از مسابقات هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان داور شرکت کردم مسابقات بسیار در سطح بالای قرار داشت و باعث به وجود امدن شادی نشاط بود . امیدوارم این مسابقات سال‌ها با همین کیفیت ادامه داشته باشد.

فغانی در ادامه در خصوص وضعیت داوری و فوتبال کشورمان اظهار داشت: وضعیت خوب است و قطار داوری هم به مانند فوتبال فوتبال به پیش میرود و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه دار باشد و با امدن داوران جوان جو آن بهتر شود.

داور فوتبال کشورمان در سوالی مربوط به قول‌های وزارت ورزش و کمیته المپیک پاسخ داد: کمیته ملی المپیک لطف کرده و سیستم رادیویی جدیدی را خریداری کرده اند، سیستم قبلی بسیار فرسوده شده بود و این لطف بزرگ را شامل حال ما کردند و قول داده‌اند تمام تجهیزاتی که برای ورزشکاران تهیه می شود برای داواران فوتبال نیز مهیا شود.

وی در ادامه در خصوص رقم بالای قرار داد بازیکنان لیگ برتری گفت: این موضوع به مسئولان مربوط می شود اما ای کاش در کنار این قراردادهای سنگین هوای داورها را نیز بیشتر داشتند زیرا ما چند سالی است که افزایش حقوق نداشته‌ایم و جایگاه داوران نیز مثل سابق نیست. وضعیت در لیگ برتر به مراتب مناسب تر است اما در لیگ‌های پایه هنوز برخی از پرداختی ها انجام نشده است.


علیرضا فغانی در پایان در خصوص وضعیت کی روش گفت: کی‌روش تحولی عظیمی در فوتبال ما ایجاد کرده و بازیکن سالاری را از بین برد و همین که بازیکن سالاری از بین رفته است بسیار عالی است. و در خصوص دیگر حاشیه‌ها هم من نمی توانم نظر بدهم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار