تیم ملی ما با کیروش خیلی جون شده و نظم تیمی خوبی در تیم ما مهیا شده که قبلا نبوده است،

بهنام ابولقاسم‌پور پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه مسابقات جام رمضان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور پیشکسوت‌ها و بازیکنان ملی پوش سابق برگزار شد و سطح مسابقات بسیار خوب بوده و هر سال نسبت به سال قبل بهتر می شود.

ابولقاسم‌پور در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص رقم نجومی قرار دادهای بازیکنان لیگ برتری گفت: زمانی که ما بازی میکردیم رقم قراردادها بسیار پایین بود و قرار داد بنده در سال‌های اول و دوم حضورم در پرسپولیس به ترتیب 14 میلیون تومان و 25 میلیون تومان بوده است.

این سیاست بسیار غلط است که رقم قرار داد بازیکنان به صورت نجومی افزایش یافته است که این امر باعث بالا رفتن هزینه باشگا‌ها نیز میشود و حتما باید کنترل شود و اگر بخش خصوصی وارد ماجرا شود می‌تواند جلو این موضوع را بگیرد.

وی در ادامه افزود: در گذشته بازیکنان از لحاظ فنی در وضعیت مناسب تری قرار داشتند البته برخی بازیکنان فقط اسمن میلیاردی قرارداد میبندند و در پایان فصل چیز زیادی بدست نمی‌اورند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی و حواشی اطراف وی گفت: بنده نمیتوانم ارزش کی‌روش را پایین بیاورم او مربی بزرگی است به هر حال یکسری خواسته‌های به جا دارد مثل زمین فوتبال لباس مناسب که باید فراهم شود و به این ترتیب میتوانیم جلو بقیه بهانه‌های اورا بگیریم. وقتی امکانات اولیه مهیا نباشد خوب طبیعتا بهانه‌های دیگر نیز مهیا میشود.

بنده امیدوار هستم که بتواند به فوتبال ما کمک کند و تیم ملی ما خیلی جون شده و نظم تیمی خوبی در تیم ما مهیا شده که قبلا نبوده است، بهتر شده است.

بهنام ابولقاسم‌پور در پایان در خصوص استفاده از بازیکنان دورگه توسط کیروش بیان کرد: به نظر بنده اشکالی ندارد و این بازیکنا باعث با کیفیت تر شدن تیم ملی ما می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار