امیر آبادی : در درگیری برانکو و کی‌روش، من حق را به برانکو می دهم !

کی‌روش میخواست بازیکنان باشگاهای لیگ برتر را در زمان بدن سازی از تیمشان جدا کند که این خواسته زیادی است

در درگیری برانکو و کی‌روش، من حق را به برانکو میدهم !مهدی امیر آبادی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در حاشیه مسابقات جام رمضان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص این مسابقات اظهار کرد:  این مسابقات در سطح بسیار عالی و بالایی برگزار شده و  هر ساله نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری داشته است و علاقه مندان بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت فعلی خود گفت: من ورزش‌های زیادی را  مثل فوتبال ، پینگ پنگ و والیبال انجام می دهم ، اما برنامه‌ ای برای مربیگری ندارم، البته علاقه مند هستم تا ابتدا دانش فنی و علم خود را بالاتر ببرم تا اگر روزی در جایی مشغول به کار شدم بتوانم برای بازیکنانم مفید باشم.

مهدی امیر آبادی در پاسخ به سوالی در خصوص رقم قرار داد بازیکنان در طی چند سال اخیر اظهار کرد: فوتبالیست‌ها برای رسیدن به جایگاهشان زحمات فراوانی می کشند اما امروزه رقم قرار دادها خیلی افزایش یافته است و دستگاه‌های ناظر باید این مسائل را رصد کنند.

وضعیت کنونی به گونه‌ی است که بازیکنی که فصل گذشته 100 میلیون تومان برای یک فصل می گرفته در این فصل به میلیارد هم راضی نمی شود و این وضعیت درست نیست، قراردادها باید معقول باشد و مدیران باشگاها باید از دادن پیشنهادات نجومی خودداری کنند.

پیشکسوت استقلال تهران در خصوص وضعیت سرمربی پرتغالی تیم ملی بیان داشت: کی‌روش مربی بسیار خوبی است و به تیم ملی ما بسیار کمک کرده است اما در مورد درگیری برانکو و کی‌روش، من حق را به برانکو می دهم چون کی‌روش می خواست بازیکنان باشگاها را در زمان بدنسازی از تیمشان جدا کند به هرحال یک باشگاه روی بازیکنانش سرمایه گذاری کرده و می خواهد بهترین نتیجه را بگیرد.

ای کاش کی‌روش از در تعامل با باشگا‌ها وارد می شد تا بتواند سرمربی تیم‌های لیگ برتر را با خود همراه کند. البته غرور کی‌روش مانع این امر شد.

امیر آبادی در خصوص رفت‌و آمد زیاد کی‌روش گفت: کی‌روش بزرگتر از این حرف‌ها است که من در موردش صحبت کنم و احتمالا این موضوع در قراردادش ذکر شده، ما فقط به فک رپیشرفت تیم ملی کشورمان هستیم و نتیجه گیری آن و برای تیم ملی آرزوی موفقیت میکنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
مهدی یادته توی دبیرستان بهت لایی انداختم شاکی شدی؟
دبیرستان تربیت بدنی پوریای ولی
یادش بخیر
آخرین اخبار