دلخوش طی اخطاری در صحن:

وزیر اقتصاد باید در مورد فیش‌های حقوقی به مجلس پاسخگو باشد

نماینده صومعه‌سرا گفت: وزیر اقتصاد به عنوان رأس مسائل فیش‌های حقوقی عکس‌العملی نشان نداده و باید به مجلس پاسخگو باشد.

وزیر اقتصاد باید در مورد فیش‌های حقوقی به مجلس پاسخگو باشد
به گزارش خبرنگار  مجلس   گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در صحن علنی امروز سه‌شنبه 15 تیر ماه که اخطاری بر اساس اصل 137 قانون اساسی و مواد 220 و 221 خطاب به رئیس مجلس گفت: زمانی که در تمام کشورهای دنیا اتفاقی رخ می‌دهد بالاترین مقام یا از مردم عذرخواهی کرده و یا به مجلس پاسخگو است.

وی تصریح کرد:مرکز پژوهش‌ها گزارشی را در مورد موضوع فیش‌های حقوقی به مجلس ارائه کرد که متشکریم و از شما هم که توجه به این دستور خاص را داشتید ممنونیم.

دلخوش بیان داشت: یکی از مسئولان در یکی از کشورهای دنیا 27 دقیقه مردم را معطل کرد که برای عذرخواهی 27 دقیقه به مردم تعظیم نمود اما وزیر در کشور ما چقدر پاسخگو بوده است؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی بیان داشت: در سال 93 وزیر اقتصاد یک بازنشسته را که در یک شرکت بیمه خصوص کار می‌کرد در بیمه مرکزی منصوب کرد، وزیر یا قانون را بلد نبود و یا اینکه نمی‌دانست وی کارمند دولت نیست.

نماینده صومعه سرا خطاب به لاریجانی گفت: شما از وزیر اقتصاد بخواهید که پاسخگو باشد برخورد با پرسنل آنها درست است اما وزیر که در رأس همه آنهاست هیچگونه عکس‌العملی نشان نداده و مجلس نیز از وی توضیح نخواسته است.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار دلخوش بیان داشت: گزارش اولیه به خدمت مردم و نمایندگان ارائه شد و از این پس باید ساز و کارهای قانونی در کمیسیون‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون‌ها می‌توانند وزرای مربوطه را دعوت کرده و سوال خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار