عضو کمیسیون عمران و شهر سازی شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر با پیامک از انتصابات جدید معاونین شهرداری اطلاع پیدا کردند.

تغییرات در شهرداری از طریق پیامک به ما اطلاع داده شد/برخی معاونان در حوزه های غیر مرتبط قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور عضو کمیسیون عمران و شهر سازی  شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر در رابطه با تغییرات ایجاد شده در معاونین شهرداری تهران، اظهار داشت: امروز انتقادی به رئیس و هئیت رئیسه شورا دارم زیرا طی چند روز گذشته شاهد بودیم که 4معاون و 2شهردار مناطق مهم تهران تغییر کرده است.

وی افزود: گفته شده بود که اعضای شورا از این تغییرات اطلاع داشتند اما فقط چند ساعت قبل از آن فقط به اعضای شورا پیامکی ارسال شد که در مراسم تودیع و معارفه معاونین شهرداری حضور پیدا کنید ،اگر اطلاع رسانی این است که درست نیست.

عضو کمیسیون عمران و شهر سازی شورای شهر تهران ادامه داد: درست است که اعضای شورا نمی توانند در انتصابات دخالت کنند اما این موضوع به این معنی نیست که با ما هماهنگی نشود.

حکمیمی پور بیان داشت: برخی از این معاونین جدید در حوزه های غیر مرتبط با تخصص خود قرار گرفته اند و معاون حمل و نقل و ترافیک به مدت 10سال در این معاونت مشغول به کار بود و در حالی که اولویت اول ما در شهر تهران بحث حمل و نقل و ترافیک است شخصی به مانند تشکری هاشمی به این حوزه آگاهی کامل دارد.

وی گفت: اعضای شورا از بدهی ها و عزل و نصب های شهرداری اطلاعی ندارند و این شورا چه کار می تواند انجام دهد و اقتداری کمتر از یک شورای 5هزار نفر دارد آیا این هماهنگی ها درست است؟

عضو کمیسیون عمران و شهر سازی شورای شهر تهران ادامه داد: گفته می شود شورا اختیارات خود را به شهرداری بدهد تا بتواند به درستی کار کند ،حتما باید جلسه ای با حضور شهردار در این زمینه تشکیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار