مسئول ستاد نماز جمعه کرمان گفت: نماز عید سعید فطر در مصلی کرمان به امامت آیت الله جعفری ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام مهدی عربپور افزود: برنامه های روز عید فطر با اقامه نماز جماعت صبح در محل مصلای امام علی (ع) آغاز و در ادامه بعد از قرائت جزء سی قرآن کریم، دعای ندبه برگزار و ساعت هفت و 30 دقیقه نماز عید فطر اقامه می شود.
وی اظهار کرد: همچنین با بررسی طرح های ترافیکی در روز عید سعید فطر مقرر شد 150 دستگاه اتوبوس، خدمات دهی لازم برای حضور مردم کرمان در نماز عید فطر را از ساعت پنج بامداد به صورت رایگان به عهده گرفته و با استقرار در بلوار شهید عباسپور حدفاصل میدان عاشورا تا تقاطع شهید مفتح و خیابان جانباز نسبت به جابجایی نمازگزاران بعد از نماز عید اقدام کنند.
وی گفت: جای پارک برای موتورسیکلت نمازگزاران عید فطر در میدان شورا و سه راهی جانباز در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام عربپور افزود: مدارس اطراف مصلا روز عید فطر برای پارک خودروهای نمازگزاران باز خواهد بود و نیروی انتظامی مسئولیت امنیت پارکینگ ها را به عهده خواهد داشت.
وی بیان کرد: درب های شمالی مصلای امام علی (ع) برای ورود آقایان و درب های شرقی و غربی برای ورود بانوان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: کمیته امداد، بهزیستی و موسسه خیریه بیماری های خاص نیز فطریه نمازگزاران را جمع آوری می کنند.
وی از نمازگزاران خواست ضمن حضور به موقع به منظور اقامه نماز عید فطر در مصلای شهر کرمان زیرانداز و سجاده به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: نماز ، عید فطر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار