کاپیتان تیم ملی فوتبال ایسلند در آستانه دیدار این تیم مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، از قهرمانی این تیم شگفتی ساز سخن گفت.

کاپیتان ایسلند: ما می توانیم قهرمان شویمبه گزارش خبرنگار حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های ملی ایسلند و فرانسه امشب آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 را برگزار خواهند کرد، در آستانه این دیدار آرون گونارسون کاپیتان ایسلند می گوید در بازی روز یکشنبه با فرانسه از ولز الهام خواهند گرفت و حتی مدعی شد تیم کشور 330 هزار نفری ایسلند می تواند فاتح  یورو 2016 شود.

ایسلند برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر این مسابقات ، نمایش شگفت آوری ارائه کرده است ، از جمله پیروزی 2-1 بر انگلستان در دور دوم. ولز هم که برای اولین بار  خود را در قهرمانی اروپا می بیند  روز جمعه برای رسیدن به نیمه نهایی بلژیک را 3-1 شکست داد.

وقتی از گونارسون پرسیده شد  آیا عملکرد ولز برای ایسلند الهام بخش بوده ، هافبک ایسلند گفت: "بله، البته .کسی برای رسیدن آنها به این مرحله  شانسی قائل نبود و برای ما هم همینطور.

تماشای صعود آنها لدت بخش بود. من فکر می کنم ولز لا می توان یک قدرت محسوب کرد. آنها یک تیمی متشکل از بازیکنان خوب هستند و اتحاد خود نشان داده اند که میل به پیروزی دارند و من فکر می کنم ما قطعا می تواند از آنها یاد بگیریم.

گونارسون که در کاردیف سیتی ولز بازی می کند در پایان گفت:  "اگر شما باور نمی کنید (که ما می توانیم فاتح  یورو 2016 شویم) ما اینجا نبودیم. در این گروه ما برای رسیدن به اینجا  سخت مبارزه کرده ایم و به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار