سرمربی تیم ملی فرانسه در آستانه دیدار تیمش با ایسلند گفت برای مقابله با پرتاب های بلند و خطرناک حریف کاملا آماده است.

دشام: فرانسه آماده مقابله با پرتاب های بلند ایسلند استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا،یورو2016، فردا شب فرانسه رو در روی تیم شگفتی ساز ایسلند قرار می گیرد که یکی از حربه های گلزنی اش استفاده از پرتاب های بلند اوت است.
دیدیه دشام سرمربی فرانسه درکنفرانس خبری گفت  با تیمش روی  راه های مقابله با این سلاح حریف کار کرده است.
دشام در کنفرانس خبری  گفت: ما می دانیم آنها اغلب از پرتابهای مستقیم ، و جاگیری های کاملا تعریف شده  استفاده می کنند زیرا این چیزی است آنها در مسابقات یکی پس از دیگری تکرار می کنند.
وی افزود ما برای محدود کردن اثر این جنبه از بازی آنهااقداماتی انجام خواهیم داد. زمانی که آنها از فاصله 30 یا 40 متری دروازه اقدام به  پرتاب می کنند، آن معادل یک ضربه ایستگاهی است.
 دشام گفت آنها می دانند که در بازی کرنرهای زیادی به دست نخواهند آورد بنابراین آن را با پرتاب های بلند جبران می کنند.من نمی توانم چند سانتی متر به قد بازیکنانم اضافه کنم اما کسانی را دارم که می توانند با توپ های بلند مقابله کنند.
دشام با اشاره به این که ایسلند تیمی فیزیکی است و از این مزیت خود نهایت استفاده را می کند گفت :آنها با دو مهاجم بلند قد ،دفاع شما را تحت فشار زیادی قرار می دهند.
سرمربی فرانسه در پایان با تمجید از ایسلند گفت آنها تصادفی به این مرحله نرسیده اند بلکه شایستگی آن را داشته اند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار