وزیر کشور درباره دریافت حقوق‌های میلیونی برخی مدیران گفت:باید با پرهیز از سیاسی کاری با تخلف در هر دولت برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وزیر کشور امروز در نشست خبری در کرمان گفت : ستاد فنی هم با عضویت نمایندگان تام‌ الاختیار دستگاه‌ها در وزارت کشور تشکیل شده است و موضوعاتی که در اختیار این وزارتخانه و استانها نباشد بوسیله دستگاه‌ها پیگیری می‌شود.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به واگذاری همه اختیارات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به وی افزود: پیشنهادات استانداران سه استان الگوی اقتصاد مقاومتی جمع بندی شده و برای بکارگیری در سایر استانها در حال بررسی است .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت در دو سال و نیم گذشته اقدامات موثری برای مقابله با موادمخدر در استان کرمان صورت گرفته و پیشنهاد شده است کرمان به عنوان الگوی مقابله با آسیب‌های اجتماعی انتخاب شود .

وزیر کشور درباره طرح ساماندهی اتباع بیگانه هم گفت : میزان بازگشت اتباع بیگانه در سال 94 درمقایسه با سال 93دو برابر افزایش یافت .

آقای رحمانی‌فضلی افزود : با تخصیص اعتبارات مناسب برای کنترل مرزهای شرقی ، سپاه و نیروی انتظامی فعالیت خوبی را در این زمینه آغاز کرده اند .

وی همچنین درباره دریافت حقوق‌های میلیونی برخی مدیران گفت:باید با پرهیز از سیاسی کاری با تخلف در هر دولت برخورد قاطع صورت گیرد و این موضوع در مسیر قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار