معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بسیاری از صنایع در داخل استان با کیفیت عالی تولید می شود و می تواند جای محصولات وارداتی را بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غفاری نژاد افزود: اگر کیفیت محصولات داخل خوب است باید رویکرد به سمت خرید آنها باشد.

وی افزود: مردم باید محصولات داخلی را جایگزین محصولات خارجی کنند و انتظار می رود که مردم خرید محصولی که رقابت می کند با محصولات مشابه خارجی را در اولویت قرار دهند.

غفاری نژاد خاطرنشان کرد: کیفیت یک اعتبار است از سوی دیگر باید بنگاه های تولیدی، کیفیت محصولات را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: یکی از عواید کیفیت این است که محصولی که عرضه می شود نیاز مردم را برآورده کند، و اطمینان مشتری از تداوم کیفیت می باشد.

غفاری نژاد با اشاره به اینکه رعایت استانداردهای لازم در محصول از اوامر مهم در شرکت های شیر است افزود: بنگاه نیز ملزم به رعایت حداقل شرایط استاندارد در محصول خود می باشد.

وی تصریح کرد: برند و مارک نیز برای محصول بسیار حائز اهمیت است و این به مشتری اعتبار می دهد که کالا با کیفیت است.

غفاری نژاد با اشاره به اینکه اگر می خواهیم محصول خود را در اختیار مردم قرار دهیم باید کیفیت را در تولید در نظر بگیریم گفت: بسیاری از بنگاه های تولیدی استان بسیاری از این موارد را رعایت می کنند که نتیجه آن محصولی با کیفیت است.

وی مشتری مداری نیز را ازدیگر رویکردهایی دانست که تولیدکنندگان باید آن رادر نظر بگیرند.

غفاری نژاد با اشاره به اینکه باید محصول باکیفیت داخلی نسبت به محصول خارجی در اولویت قرار بگیرد افزود: نگاهی که اخیرا در خیلی از استان های کشور شاهد آن هستیم این است که محصولات باکفیت داخل استان مورد توجه افراد داخل آن استان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم این است که اگر محصولی با کیفیت بالا ارائه می شود اقدام به خرید محصول مشابه از استان های دیگر نکنند.

غفاری نژاد با اشاره به اینکه اقتصاد جهان به هم تنیده شده و ما بنا نداریم فقط به خرید کالای داخلی تاکید کنیم گفت: سفارش ما این است که مشابه کالای داخلی را خریداری نکنیم چراکه این امر آفتی برای محصول داخل است و اگر کالایی کیفیت ندارد حق مشتری است که به سمت کالای با کیفیت سوق یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار