اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس و در دفاع از ملّت های مظلوم مسلمان بویژه مردم ستمدیده فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این بیانیه آمده است؛

باسمه تعالی

روز قدس روز حیات اسلام است. امام خمینی( ره)

روز قدس نماد ظلم ستیزی ابدی و عدالت جویی ازلی اُمتی مسلمان است که همه جهانیان را به حضور حماسی در مبارزه بی امان با استکبار جهانی فرا می‌خواند. امروزه جهان اسلام به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن و سوریه شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه گردیده است.

امروز، توطئه نژادپرستی در حال تهدید انسانیت، کرامت، ارزش، هویت، امنیت و آرامش کل بشریت است و کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی در معرض عملیات تروریستی که جزئی از توطئه‌‌های صهیونیسم جهانی است قرار دارند.

از این رو آحاد ملت ایران با باوری ژرف به اینکه ریشه اصلی بحران های خاورمیانه تداوم اشغال فلسطین و دیگر سرزمین های اسلامی و استمرار خوی تجاوز گری، وحشیگری و رژیم خون ریز صهیونیستی و پشتیبانی های ناجوانمردانه آمریکا و سکوت خائنانه مجامع بین المللی به ظاهر طرفدار حقوق بشر می باشد به جهانیان نشان خواهند داد که هیچ ستمگری را یارای مقاومت در برابر سیل خروشان امت به پا خواسته اسلام نیست و اسرائیل، محکوم به نابودی است.

جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعم از کارکنان مجموعه ورزش و جوانان،ورزشکاران و قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، اعضای هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد امور جوانان همگام با سایر اقشار ملّت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی و بویژه مردم غیور و روزه دار استان آذربایجان غربی ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس که روز بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که: اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو گردد، با فریاد های بلند مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از ستمگران و غاصبان اعلام خواهند نمود.

در پایان جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ازملت غیور و با بصیرت ایران و تمام آزادی خواهان جهان دعوت می کند تا با حضور شکوهمند و پر شور خود در راهپیمایی روز قدس جمعه بار دیگر نفرت و انزجار خود از رژیم جعلی صهیونیستی، ایادی استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر را نشان دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.