جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس به ریاست فرماندار شهرستان نقده و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،فرماندار شهرستان نقده درابتداء ضمن عرض سلام و درود به روح پرفتوح معمار كبير انقلاب اسلامي ايران امام خميني (ره) و آرزوي طول عمربا عزت و پربركت براي رهبر معظم انقلاب و آرزوی توفیق برای دولت محترم تدبیر و امید در خصوص اهمیت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس مطالبی را بیان داشتند .

فرماندار گفت:روز جهانی قدس از امام خمینی (ره) به یادگار ماند ه و حضرت امام با دور اندیشی و تدبیری خردمندانه و حکیمانه برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین روز قدس را بنیان نهادند.

فرامرزی خاطر نشان کرد:روز قدس روزی است که مسلمانان و آزادگان جهان نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و وحدت و همدلی خود در مقطع زمانی حساس کنونی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را نشان دهند .

وی خاطر نشان کرد : گذشت زمان منجر به فراموشی آرمان فلسطین و روز جهانی قدس نخواهد شد و تا آزادی کامل فلسطین مظلوم این تلاشها ادامه خواهد یافت .

فرامرزی افزود: روز قدس متعلق به تمامی مسلمانان جهان و انسانهای آزاده است و فلسفه روز قدس رهایی مستضعفین از چنگال مستکبرین است و بر ما واجب است که با تمام توان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تلاش کنیم .

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر حاضرین، تصمیات لازمه در خصوص برگزار ی هر چه باشکوه تر روز قدس اتخاذ گردید .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.